emarketing na strony internetowe

Kilka porad, jak wzmocnić blog Twojej firmy

Czy zmagasz się z problemem wzmożenia ruchu na firmowym blogu, zdobywaniem większej liczby akcji prz każdym nowym poście lub wymyślasz pomysły, które zachwycą i zaangażują odbiorców?

Nie jesteś sam. Spośród milionów istniejących blogów tylko niewielką część stałe tworzy doskonałe treści, które ludzie lubią czytać i udostępniać. Jest jednak wiele miernych blogów. Niektóre są wręcz przygnębiające.

Co więc robić?

Pisz wcześnie i często
Oto współczesna odmiana powiedzenia: „ stare drzewo pada w lesie”, mówiąca: Jeśli blog nigdy nie jest aktualizowany, czy da się zauważyć?

Odpowiedź brzmi „nie”. Najprostsza nawigacja i najsprytniejsza grafika mogą niewiele zrobić dla statycznego błoga. Jeśli jesteś tak dobry jak ostatni post na blogu, musisz inwestować w częste aktualizacje treści – niezależnie od tego, co , czy i kiedy się dzieje.

Conajmniej raz na tydzień wypuszczaj oryginalnego, wysokiej jakości posta na swoim blogu firmowym.

Utwórz kalendarz treści
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, utwórz kalendarz publikowania blogów i trzymaj się go. Dołącz sekcję „burzy mózgów”, która pozwala generować i robić notatki na temat potencjalnych tematów. Zawęź swoje burze mózgów do tych, które najprawdopodobniej przypadną do gustu odbiorcom, a następnie ustal datę publikacji każdego z nich.

Publikuj zgodnie z harmonogramem
Uzupełnij swój kalendarz publikacji o „kalendarz udostępniania”, który określa, kiedy i gdzie będziesz promować każdy nowo opublikowany post. Aby poprawić efektywność i koordynować wysiłki wielu pracowników, użyj narzędzia do planowania w mediach społecznościowych i upewnij się, że „promujesz” każdy post tydzień lub dwa tygodnie po publikacji.

Testuj, testuj i jeszcze raz testuj
Jak każdy inny aspekt Twojej kampanii marketingowej online, skuteczny blog wymaga dokładnych, bezlitosnych testów. Obserwuj swojego bloga w poszukiwaniu ruchu, czasu spędzonego w witrynie, współczynnika odrzuceń i innych kluczowych wskaźników zaangażowania. Jeśli zauważysz, że niektóre typy postów nie są skuteczne, dostosuj odpowiednio.

About the author: admin

Jestem inżynierem IT z ponad 12-letnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia stron internetowuch. Specjalizuję się w stronach CMS WordPress i Joomla. Mówię w pięciu językach ludzkich: po polsku, angielsku, duńsku, hiszpańsku i niemiecku oraz 4 programistycznych: CSS3, HTML5, PHP i JS. Robię rzeczy, które lubię i lubię rzeczy, które robię. Zawsze patrzę w stronę słońca, dzięki temu nigdy nie widzę cienia. Wraz z mężem i naszymi bliźniakami mieszkam na południowym wybrzeżu Danii, ale zdalnie współpracuję z klientami na całym świecie.