Czy Twoja strona jest responsywna

Sprawdź, czy Twoja witryna działa na telefonach komórkowych i tabletach o różnych rozmiarach ekranu, dzięki czemu jest wygodniejsza dla użytkowników urządzeń mobilnych

Czy strona szybko się ładuje?

Jeśli twoja strona powoli się ładuje, użytkownicy denerwują się i wychodzą. Szybsza witryna oznacza znacznie lepsze wrażenia dla klientów. A zadowolony klient, chętniej zamów zamówienie

Czy łatwo jąznaleźć w internecie?

Jeżeli Twoja strona nie jest łatwa do znalezienia w internecie, to tak jakby nie istniała. Powiemy co zrobić , żeby widzialność strony w wyszukiwarkach.

hjemmeside billige

Sprawdź swoją witrynę już dziś!

Jeśli masz stronę internetową, dobrym pomysłem jest regularne przeprowadzanie audytu. Pomoże to wyszukać wszelkie problemy, które wpływają na wydajność witryny, obniżają pozycję w wyszukiwarkach lub utrudniają odwiedzającym korzystanie ze strony.

Częstotliwość kontroli kondycji strony internetowej zależy od rodzaju witryny, ale jest ważna, aby zapewnić jej dobrą wydajność

  • e-commerce i strony o dużym ruchu: powinny być sprawdzane optymalnie co 3 miesiące.
  • inne strony www : zalecamy generalny przegląd raz na rok

Co będziemy testować:

– Szybkość i wydajność witryny
– Czytelność na wszystkich urządzeniach i w różnych przeglądarkach
– Tytuły SEO i opisy meta
– Zepsute linki i błędy 404.
– Wewnętrzne linki i nawigacja
– Osierocone treści
– Wypełnienie i mechanizm formularza kontaktowego
– Tytuły obrazów i kompresja grafik na stronie
– Duplikaty treści i inne problemy z treścią
– Obecność/Ilość buttonów CALL TO ACTION
– Proces koszyka w e-sklepach
– Zgodność szablonów, aktualizacje wtyczek i wersję CMS
– Luki w zabezpieczeniach i złośliwe oprogramowanie w plikach strony
– Mapy witryn i pliki robotów
– Zgłoszenia do wyszukiwarek
– Certyfikat HTTP / SSL
– i inne elementy

audyt strony internetowej

Chcesz się dowiedzieć więcej? Zapraszamy!