Profesjonalne kampanie reklamowe w Internecie

Z pozoru wydaje się, że przygotowanie kampanii reklamowej nie jest niczym skomplikowanym, jednak bez odpowiednich konfiguracji, bez badania branży firmy oraz trendów i zachowań potencjalnych klientów w sieci taka kampania może okazać się wyrzuceniem pieniędzy w wirtualne błoto.

Dlatego właśnie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

Dzięki naszym kampaniom reklama Państwa firmy trafi do odpowiednich klientów, którzy:
– są zainteresowani tematem i kategorią oferowanych usług lub produktów
– odwiedzają strony konkurencji
– byli już na Państwa stronie ale nie dokonali żadnej akcji (zakup produktu, wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy etc)

To tylko kilka z niewyczerpanych możliwości konfiguracyjnych kampanii reklamowej.

Ważne są cele kampanii reklamowej, które oczywiście pomożemy Państwu ustalić:
– zwiększyć liczbę transakcji na stronie
– zwiększyć przychody firmy pochodzące z konwersji online.
– uzyskać określoną liczbę wypełnionych formularzy kontaktowych od potencjalnych klientów.
– uzyskać najwięcej zapytań wydając określoną kwotę.
– poprawić świadomość mojej marki.

Prowadzenia kampanii Adwords

Koszt prowadzenia kampanii AdWords

lub reklam Facebook Ads / Twitter Ads:

Wynagrodzenie za prowadzenie kampanii zazwyczaj wyliczamy jako procent wydawanego budżetu. W zależności od złożoności kampanii waha się ono od 15% do 17% budżetu + 300 zł za przygotowanie kampanii.
W przypadku dużych zleceń możliwa jest negocjacja tych kwot.

W przypadku małych zleceń (do 2000 zł budżetu na kliknięcia) klienci płacą stałą kwotę w wysokości 400 zł za przygotowanie i prowadzenie kampanii przez 30 dni lub do wyczerpania budżetu na reklamy.

Przygotowanie i prowadzenie kampanii Adwords

oraz kampanii reklamowych na portalach społecznościowych :

1. Ustalenie wspólnie z klientem celów kampanii i budżetu,
2. Założenie konta,
3. Zbudowanie struktury kampanii i poszczególnych grup reklam,
4. Dobranie słów kluczowych,
5. Stworzenie reklam tekstowych,
6. Ustawienie pomiarów konwersji (związane z osiągnięciem celów),
7. Ustawienie harmonogramów wyświetlania reklam i dobranie grup odbiorców,
8. Bieżąca optymalizacja ustawień kampanii w celu uzyskania jak najlepszych efektów,
9. Cotygodniowe raporty zawierające m.in. liczbę kliknięć, wydany budżet, liczbę konwersji.

W razie potrzeby pomagamy także w:

Instalacji Google Analytics (ważne w przypadku chęci śledzenia efektów kampanii)
Przygotowaniu bannerów reklamowych (z buttonami call to action)

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą PRAC GRAFICZNYCH

reklamy na Facebooku
Prowadzenie kampanii Google Adwords
Optymalizacja budżetu dla kampanii reklamowych na Facebooku

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co możemy dla Ciebie zrobić?

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami. Niezależnie od tego czy nawiążemy współpracę, czy nie, oferujemy pełne doradztwo i sympatyczną atmosferę.