firmowy blog

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Strona internetowa to najprawdziwszy „must have” bez względu na to, w jakiej branży prowadzisz biznes. W internecie pojawia się coraz więcej blogów firmowych. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś/łaś się dlaczego tak się dzieje i czy warto prowadzić takiego bloga?

Jak najbardziej!

Blog to znakomite narzędzie znajdujące zastosowanie w kwestii pozycjonowania. Najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych Google wprost uwielbia strony, które są często aktualizowane. Absolutnie nie chodzi tutaj o graficzno-kosmetyczne zmiany, ale o regularną publikację treści. Ważne, aby zamieszczane treści były unikalne, czyli nie były kopiowane z innych stron. Wtedy będą one cenne z punktu widzenia optymalizacji pozycjonowania. Jeśli ponadto zadba się o celne słowa kluczowe oraz inne kwestie, które pozytywnie wpływają na SEO, to szansa, że Twoja strona zacznie osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania,jest bardzo duża. Lepsza widoczność w wynikach wyszukiwania oznacza większa szansę na pozyskanie nowych klientów z sieci.

Blog firmowy  pozwala na rozwinięcie tzw. długiego ogona.

 Użytkownicy poszukujący informacji w sieci często wpisują dłuższe, kilkuwyrazowe frazy, np. „gdzie kupić tanio wiertarkę udarowa” zamiast „wiertarka udarowa”.

Chcesz otworzyć firmowego bloga a nie wiesz od czego zacząć? Zapraszamy!
Napisz do nas a za kilka dni możesz już mieć bloga!

Zapytaj o bloga firmowego

     

    About the author: admin

    Jestem inżynierem IT z ponad 12-letnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia stron internetowuch. Specjalizuję się w stronach CMS WordPress i Joomla. Mówię w pięciu językach ludzkich: po polsku, angielsku, duńsku, hiszpańsku i niemiecku oraz 4 programistycznych: CSS3, HTML5, PHP i JS. Robię rzeczy, które lubię i lubię rzeczy, które robię. Zawsze patrzę w stronę słońca, dzięki temu nigdy nie widzę cienia. Wraz z mężem i naszymi bliźniakami mieszkam na południowym wybrzeżu Danii, ale zdalnie współpracuję z klientami na całym świecie.