Profesjonalne kampanie reklamowe w internecie
Dlatego właśnie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!
Dzięki naszym kampaniom reklama Państwa firmy trafi do odpowiednich klientów, którzy:
- są zainteresowani tematem i kategorią oferowanych usług lub produktów
- odwiedzają strony konkurencji
- byli już na Państwa stronie ale nie dokonali żadnej akcji (zakup produktu, wysłanie zapytania przez formularz kontaktowy etc)
To tylko kilka z niewyczerpanych możliwości konfiguracyjnych kampanii reklamowej.
Ważne są cele kampanii reklamowej, które oczywiście pomożemy Państwu ustalić.
- zwiększyć liczbę transakcji na stronie
- zwiększyć przychody firmy pochodzące z konwersji online.
- uzyskać określoną liczbę wypełnionych formularzy kontaktowych od potencjalnych klientów.
- uzyskać najwięcej zapytań wydając określoną kwotę.
- poprawić świadomość mojej marki.
Koszt prowadzenia kampanii:
Wynagrodzenie za prowadzenie kampanii zazwyczaj wyliczamy jako procent wydawanego budżetu. W zależności od złożoności kampanii waha się ono od 15% do 17% budżetu + 300 zł za przygotowanie kampanii. W przypadku dużych zleceń możliwa jest negocjacja tych kwot.
W przypadku małych zleceń (do 2000 zł budżetu na kliknięcia) klienci płacą stałą kwotę w wysokości 300 zł za przygotowanie i prowadzenie kampanii przez 30 dni lub do wyczerpania budżetu na reklamy.
Przygotowanie i prowadzenie kampanii Adwords oraz kampanii reklamowych na portalach społecznościowych :
1. Ustalenie wspólnie z klientem celów kampanii i budżetu,
2. Założenie konta,
3. Zbudowanie struktury kampanii i poszczególnych grup reklam,
4. Dobranie słów kluczowych,
5. Stworzenie reklam tekstowych,
6. Ustawienie pomiarów konwersji (związane z osiągnięciem celów),
7. Ustawienie harmonogramów wyświetlania reklam i dobranie grup odbiorców,
8. Bieżąca optymalizacja ustawień kampanii w celu uzyskania jak najlepszych efektów,
9. Cotygodniowe raporty zawierające m.in. liczbę kliknięć, wydany budżet, liczbę konwersji.
W razie potrzeby pomagamy także w:
Instalacji Google Analytics (ważne w przypadku chęci śledzenia efektów kampanii)
Przygotowaniu bannerów reklamowych (z buttonami call to action)